Planer för resten av veckan

Onsdag eftermiddag: Plugga filosofi. Vi har prov i morgon, och det skulle ju inte vara fel om jag lyckades få bättre resultat än sist. Jag ska åka ut till Summer också, så klart. Jag tror det blir ett dressyrpass på utebanan. Kommer jag inte hem allt för sent där ifrån ska jag försöka komma ut på en pw innan det blir för mörkt. Sen lite mer plugg och kanske lite tv-tittande.

Torsdag: Skola mellan 09.20 - 14.30 ungefär. Vi skriver provet sista lektionen, och innan det har det vi Internationell ekonomi och Naturkunskap B. Då ska vi baka tror jag, hehe.
När jag kommer hem måste jag åka till stallet ganska direkt. Summer ska vila i morgon är tanken. Jag går nog bara lite med henne. Om Maria är hemma rider jag kanske Rembrandt också.
Sen måste jag skynda mig hem och börja fixa mig. Ska vara hos Lotta lite efter klockan 19. Det var tänkt som ett litet minikalas för henne och mig eftersom vi har fyllt år, men nu ändrade vi planerna lite. Det blir pizza och förfest i Lotta och Emils lägenhet, och sedan åker vi till Metropol! Jag tror det kommer bli riktigt roligt.

Fredag: Jag skulle gissa på att det blir en stalldag. Jag har ingenting speciellt planerat annars.
 
Lördag: Äta mat och godis hela dagen. Lite tid hos Sumsum också!

Söndag: Har ingenting planerat för dagen, men det blir nog en hel del häst då skulle jag tro. På kvällen blir det iaf Pumpen. Tror jag.

Det låter som ett bra avslut på veckan tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0