Planer för helgen

Fredag: Skola till halv tolv ungefär. Jag har specialidrott på morgonen, och efter det ska vi samlas med klassen och planera inför studenten. 23 dagar kvar i skolan innan betygen ska sättas...
Edis påstår att hon ska följa med mig hem. Jag ska till stallet och rida Summer och Rembrandt. Senast fyra måste jag vara hemma och börja göra mig i ordning, för på kvällen är det båtfest hos Lotta!
Jag får inte glömma att spela in sändingarna från Världscupfinalen heller.



Lördag: Lite sovmorgon innan jag åker till stallet. Summer ska ridas och jag ska visa en häst som står hos Maria. Resten av dagen ska tillbringas i soffan med massa hästar på TV'n.

Söndag: Dagen kommer till stor del likna lördagen. Riktiga hästar på förmiddagen, och hästar på TV'n på eftermiddagen/kvällen. Uh så fint!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0