Gårdagen

igår hade jag fullt upp. Jag gick som sagt upp klockan fem och tittade på GP't.
Jag åkte till stallet vid 9 för att bygga upp en liten bana tillsammans med dom andra. Först hoppade Louise med TB och Romeo, sedan Hanna och efter det hoppade jag med Summer. Det gick bra och hon tyckte det var riktigt roligt!
Jag red Rembrandt innan jag åkte hem, när ändå mamma var där och kunde hjälpa till lite.

När jag kom hem, vid två ungefär, var Edis redan här och vi åkte direkt till Hultsfred och hämtade Hanna och Emilia. Åkte till Tre Kronor och åt pizza och handlade på Willys. Sen hem till mig igen och gjorde oss i ordnong, för att sedan åka till Hultsfred igen på förfest. Var hos Calle ett par timmar, och resten av kvällen tillbringades på Metropol.
Det var en riktigt bra kväll! Länge sedan det var så lyckat, gött!



Idag har Emma och jag bott i soffan med chirre, dirre, massa filmer och fruktsallad. Lite lagom jobbigt. Nu ikväll har jag varit ute hos Sumsum och fixat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0