Fredag 27 april

God kväll!
Det har inte hänt jättemycket sedan jag skrev sist. Jag följde inte med till Hultsfred som jag först hade tänkt, utan jag satt istället och jobbade med projektarbetet lite extra. Nu börjar jag se ett slut på det hela! Men det är lite kvar...

I stallet fixade jag hos Summer och Romeo. Summer fick komma ut på en liten runda sen i det fina vädret (det har varit fint hela dagen, men precis just nu började det regna).
Inna jag for hemåt red jag Rembrandt. Han var riktigt riktigt fin och duktig idag trots att han växer och bara sover hela dagarna! Haha. Söta lilla häst :)


Lilla ponnyhästen R innan ridpasset :)

Efter att jag kom hem har jag varit ute på en springtur till Rosenfors fram och tillbaka. Skönt! Nu har vi ätit mat här hemma och jag ska in i duschen när som helst. Ska bara dricka upp min cider först..

I morgon ska jag upp tidigt för att släppa ut hästarna. Jag och Louise har stalljouren hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0