Dagens aktivering

Onsdagar är en ganska bra dag i skolan. Tre lektioner, och man kommer hem ganska tidigt.

Idag åkte jag till stallet nästan direkt efter att jag kommit hem. Mockade hos Summer, Romeo och TB. Sedan tog jag och Summer en tur runt Tveta. Det var inte det lättaste... Ponnyn min såg spöken både här och där och for runt som ett jihu i början. Jag fick bli lite bestämd mot henne och började arbete henne i stället. Och saaatan i gatan så fin hon blev. Precis som jag har sagt hundratals gånger innan går hon som bäst när hon är lite laddad och på tårna. Det var länge sedan det kändes så bra som det gjorde sista biten hem, trots att vi red ut. Glad!

Nu ikväll har jag varit ute och sprungit 4 km. Himla skönt!
Och det som gäller resten av kvällen är bara TV tittande och lite läsning. Jag har varit duktig och somnat innan elva hela veckan, så jag ska försöka hålla i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0