Dag 20

Hur jag vill att min framtid ska se ut.

Jag brukar inte fundera så mycket över framtiden. Eller det gör jag väl, men jag har ingen direkt plan.
Självklart skulle jag vilja ha en framtid där jag är ekonomiskt oberoende, har massa fina hästar och allt det där. Men det känns så orimligt.

Det enda jag vet säkert är att ja vill ha ett bra jobb så jag har råd med en eller två fina dressyrhästar!



Vem vet, jag kanske fortfarande har kvar Summer om 5-10 år. Det skulle faktiskt inte vara helt fel :) Mitt lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: Emma - Dressyrblogg

ett bra jobb är faktiskt A och O för att kunna ha häst, för det är ju som sagt inte gratis :/ Så det låter som en bra plan tycker jag :)

2012-04-15 @ 20:35:46
URL: http://piledalsideal.blogg.se/
Postat av: emelie

Vilken helt underbar bild, sånt man vill se mer av speciellt nu när det snöar utanför fönstret. :)

2012-04-16 @ 11:19:49
URL: http://teamelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0