"Jag vill se när du tittar på mig när jag äter!"

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta gårdagen, hehe. Åkte som sagt hem till Emma. Kollade TV och styrde lite med hästarna. Lilla Annie var med också. Sen kom Erik och Johan och det blev tydligen dags för fest. Åkte in till Vimmerby och kollade läget på stadsfesten. Bestämde oss för att gå in, vilket var det mest onödiga och dumma jag gjort på väldigt väldigt länge. Så sjukt tråkigt!! Kallt var det också.. Men träffade iaf en del trevligt folk :)  
Åkte hem till Emma igen vid halv 3. Hann inte vara där mer än 30 minuter innan vi blev hämtade igen. Åkte 8 st i en bil hem till Målilla på efterfest. Så mycket fest var det väl kanske inte, men mysigt. Åkte hem till Emma igen nu på förmiddagen. Kollade Avatar och sov i soffan. Sen tog jag min bil hem igen.
Haha, fan vad jag rer x)

Nu ska jag ta't lugnt ett tag, sen ut till stallet. Får se vad jag hittar på med Summer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0