Tillbaka

Jag har varit borta här ifrån ett tag visst. Har haft fullt upp med annat :)
I torsdags var det skola som vanligt, och på kvällen red jag ett dressyrpass med Summer i ridhuset. Det gick bra. Försökte få henne att bli mjukare i högersidan och inte hänga sig på så mycket.

I fredags följde Emma med mig hem efter skolan, och vi åkte ut till stallet och mockade. Summer fick vila. Senare på eftermiddagen kom Emilia, Matilda och Hanna hit. På kvällen åkte vi till Metro. Det har ju varit Rookie i helgen! Det blev inget festande för mig dock, utan jag körde.



I går morgon åkte Emma och jag in till Vimmerby för att skriva högskoleprovet. Det var ganska krävande att sitta och skriva prov från 8.30 - 16.15 om man säger så. och jag har verkligen ingen aning om hur det gick, men förväntar mig inget bra resultat såhär första gången.
När det var gjort åkte vi hem till mig igen och började tagga Rookie, typ. Bytte ut Emilia mot Emmy också, hehe.
Hade en rolig kväll i alla fall :)



Idag har vi tagit det lugnt. Efter att alla inneboende åkte hem har jag städat upp och samlat ihop alla kvarglömda saker. Det är en del kan jag säga ;) Snart ska jag åka till stallet och mysa lite med Sumsum!

Blev ett långdraget inlägg det här, men nu vet ni vad jag sysslat med i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0