Clinic med Rolf-Göran

Igår åkte vi alltså ner till Flyinge för att kolla på clinicen med Roffe. det var riktigt intressant och lärorikt, även för mig som inte hoppar längre. Han red tre stycken olika hästar som han aldrig tidigare suttit på, en 4-, en 5- och en 6-åring. Han visade olika övningar som passar hästar som är i början av sin utbildning. Hästarna var superfina och han rider ju otroligt bra! Så ni som inte var där, ni missade något ;)





Vi åkte från Flyinge strax efter tio på kvällen, så jag var hemma i Målilla runt halv två i natt. Och idag ligger jag hemma med någon form av magsjuka. Alltid lika roligt.. Men förhoppningsvis är jag bättre framåt eftermiddagen. Summer måste ridas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0