Sammanfattning

Kör en liten sammanfattning om helgen, dagen och morgondagen.

I lördags drog vi till pumpen. C-o kom och hämtade mig här sen åkte vi och hämtade emma innan vi åkte dit. Det var riktigt roligt! Och vi hamnade på Black Jack's hemsida ;)




När det var slut åkte vi till Målilla igen. Efterfest hos Mathias till klockan 8 på morgonen!



Kom hem vid 4 typ på söndagen, igår alltså, och då körde jag hem Emma innan jag åkte till stallet. Fixade Summer lite snabbt bara :)

Idag har jag faktiskt ridit henne lite. Bara skrittat runt i ridhuset. Hon var pigg och glad :)

Nu ska jag snart bege mig till Tälleryd igen, för i morgon åker jag och systrarna Edgren till Växjö! Vi ska kolla lite efter balklänningar innan Twiday! Åååh, det ska bli så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0