Lite sugen..

Jag är lite sugen på ett par nya ridskor. De som jag har nu har blivit för stora (?) fast det är iofs bra på vintern så man kan stoppa i foten även när man har tjocka sockor. Men skulle behöva ett par nya. Det kan vara skönt att inte behöva ta på sig stövlarna varje gång man bara ska ut och skritta till exempel.

På tal om mina stövlar - jag var inne med dom och fick dom lagade igår! Jag hoppas att de håller nu bara, annars måste jag lämna in dom så de får byta hela dragkedjan. Fast nu har jag ingen användning för dom iaf.. Summer ska inte ridas på ett tag, och jag använder mina gamla stövlar när vi håller på med unghästen, eftersom de är mjukare. 


De här är jag lite sugen på isf. Veredus Soprano. De är tydligen väldigt sköna och håller bra + att de är snygga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0