Älskar att sluta tidigt!

det blev en kort skoldag idag. åkte upp och gjorde NP i engelska B. det kändes helt okej.
åkte hem med 10.40-bussen, så jag har redan varit hemma en stund. så himla skönt!

ikväll har jag träning för Maria. innan det ska jag börja se över allt inför söndag. lägga lite saker i tvätten och så. i morgon blir det lite jäktigt. ska upp till Hultsfred på och titta på alla fina på balen! Emma ska ju gå, så det får man ju inte missa. ska även springa in på Petras om hon har öppet och köpa mantejp till benlindorna.
men allt det händer i morgon. nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och njuta av att det är helg! haha. fan vad töntigt.


Kommentarer
Postat av: Tuva

ÅHHH vad orättvist, slutade halv fyra :/

2011-05-06 @ 18:30:06
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0