Planering för nästa vecka

Måndag - rida ett lättare dressyrpass med Summer, om jag tar mig ut till stallet vill säga. 
Tisdag - Summer får vila, styrelsemöte med mårk
Onsdag - dressyr med lite högre krav
Torsdag - träning!
Fredag - får se vad jag hittar på med Sumsum då, kanske en liten tur ut i skogen?
Lördag - rida lite lätt och kolla av så allt funkar. tvätta Summer och göra allt fint inför tävling
Söndag - tävling i Jönköping!

vad jag vet så har vi inget att plugga till just den här veckan, så jag får väl passa på att läsa i alla mina böcker när jag inte har något bättre för mig. boka ny körlektion måste jag göra också..  

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: aha, hur visst du att jag bor i v-vik?:)

2011-03-28 @ 19:43:49
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0