Mot trafikskolan!

Ska snart gå ner till bussen. Ska sitta på trafikskolan hela eftermiddagen.. Först ska jag plugga teori 2 timmar, och sen är det Risk 1an som håller på i 2-3 timmar. Jag räknar med att vara hemma kvar över 5 typ, och då ska jag bara äta, byta om och lite annat innan jag åker till stallet för träningsläger med laget! Det ska bli riktigt roligt, och jag hoppas Summer sköter sig.

Hon fick vila igår, eftersom hon gått ganska hårt 2 dagar och så blir det ju lite hårdare träning idag och i morgon. Hon är ju faktist inte helt igång än.
Melody var jättefin! Dock fungerade inte bromsen som den skulle i vissa lägen, som när man skulle bryta av till trav till exempel ;)




Kommentarer
Postat av: amelie

ha en bra fredag!:D

hoppas du får kul på lägret :)

2011-03-18 @ 17:51:36
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Tuva

Ha så kul! :D



Vgd? (nu när du förhoppningsvis är tillbaka?)

2011-03-18 @ 20:58:14
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0