Mina inköp i Gbg

lägger kanske upp bilder på vad jag köpte senare, men just nu orkar jag inte fixa med det ;)
det jag köpta var iaf
- swarovski pannband, svart
- schockemöhle schabrak + lindor, grått
- 2 discogrimmor, svart och grön
- plastrong med swarovski

ja, jag tror det var allt. hade ingen riktig köplust första dagen, på lördagen var det lite bättre och i söndags var jag galet shoppningsugen, men då hade vi inte så mycekt tid på oss eftersom det var tävlingar inne i scandi som man inte ville missa.


Kommentarer
Postat av: MAJJA'

Fin blogg ! :)

Finns det discogrimma i grönt ?

Eller är det typ en sådan som finns på Hööks men i grönt ? :o

Otroligt fin häst också ! :)

2011-03-03 @ 22:05:48
URL: http://rosaponnyryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0