Hallå!

Summer var knäpp idag, haha! red ut en liten sväng idag igen, och jag hann inte mer än 100 meter bort från stallet innan hon stannade för att sedan slänga sig runt och bocka som en galning 50 m innan jag fick stopp på monstret! tror hon har vårkänslor?
det blev i alla fall inte många skrittsteg på den ridturen.

i morgon blir det en fullspäckad morgon/förmiddag. först ut till stallet efter klockan 8 för att rida Oscar och fixa allt hos Summer. ska så klart rida henne också då. sen hem och byta om för att åka in till Hippoteket och köpa nya vita ridbyxor och prata om våra lagjackor :)

nu ska jag inta soffläge tillsammans med The Pacific och min choklad!


Kommentarer
Postat av: Tuva

HAHAHA tokehäst!! xD

2011-03-25 @ 22:09:33
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Emeline Lind

Hahah det måste gå någonting då för Fabbis har också blivit knäpp x)

Känns som att alla stressar innan tävlingen, jag måste ha schabrak och lindor, gärna ny skjorta x)

<3

2011-03-25 @ 22:43:10
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0