Onsdag

Sista skoldagen för den här veckan, är ledig sen i 5 dagar. Så himla skönt!
Jag försov mig ganska rejält idag, haha! Vaknade halv 9, och min buss går fem över halv. Bra.. Mamma är hemma idag som tur är så hon fick köra upp mig till skolan, som för övrigt inte har så mycket att bjuda på idag. Just nu sitter jag och Emma i ett klassrum där vi egentligen ska ha Information & layout, men eftersom det är sista gången behöver vi inte göra något. Har matte sen, men då ska vi bara gå igenom NP och få veta våra slutbetyg. Har engelska också, men jag är redan klar med det vi ska göra. Nödvändig skoldag, verkligen.
Okej, inte så roligt att läsa kanske ;)

Sumsum och jag ska dressyra idag iaf! Ser jag fram emot. Det där med att rida runt i hoppsadel och sånt är inte riktigt min grej längre. Ska ju hoppa i morgon på träningen, men sen är det slut med det. Iaf för Summers del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0