Dagens ridpass

Tanken var som sagt att det skulle bli en lugn runda med bara skitt. Inte så länge och inte speciellt jobbigt.
Istället blev det en jävelrunda x)

Vi var ute i nästan 2 timmar och både ravade och galopperade där det var mjukt på vägen.
Började med att jag red in på en väg för att bara se vart man hamnade. Trodde inte den var lång, så tänkte att jag skulle få vända ganska snart. Men den fortsatte, haha! Efter ett tag började jag få mina misstankar om vart vi skulle hamna, och som tur var hade jag rätt :)
På ett ställa delade sig vägen, och där red jag först fel så vi red rakt in i en vildsvinsåtel där det stog 3-4 vildsvin. Vände snabbt som tusan!
Men det var härligt, så den rundan kan jag ta fler gånger nu nör jag vet vart man kommer ut :)

Eftersom det blev ganska jobbigt idag byter jag ut dressrpasset i morgon till en skrittrunda och inget annat ;)


Ganska fin väg var det iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0