Superhelgen - 22 juli

Första klassen, Lätt A:2
Summer kändes fin på framridningen. Jobbade på bra och var lösgjord. Inne på banan blev hon lite spänd emellan åt, men inga stora grejer. Ville inte gå ut i ena hörnet och så.. 7orna övervägde i protokollet, men hade en del 6or och även en 5a. Slutade på 66 % iaf, och det ledde till vinst! Riktigt nöjd.
Andra klassen, Lätt A:P1
I efterhand borde jag väl kanske inte startat den här klassen, eller nöjt mig md att bara rida den. Summer var helt död typ, haha! Hon har ju inte varit under någon hårdare träning här nu under sommaren, så det blev lite myckert för henne. Men hon jobbade på bra och gjorde sitt bästa :) Fick 59 %, och precis efter ritten var jag riktigt missnöjd, men nu när jag tänker efter på förutsättningarna så är jag ganska nöjd. Inte nöjd, bara ganska nöjd ;)

Överlag var det en bra tävlingsdag. Kul att vara ute med alla i laget igen!


Tog en liten kort promenad med Summer när vi kom tillbaka till stallet. Bråttom hade hon in till boxen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0