Panik!

Hahah, fick lite lätt panik här förut x) Min dator fick stora knäppen! Bokstäverna och siffrorna var där dom skulle på tangentbordet, men alla tecken hade hoppat runt och jag hittade ingenting! Stängde av datorn och nu när jag stängde på den igen var allt som det skulle. Bra!

I morgon skulle jag egentligen åkt till Ullared med Matildis, men nu blev det inte så. Får ta det någon annan gång. Ska ju åka med töntlaget till Charlies också någon gång, eller Sharpman ;)
Men iaf, det fick bli lite internetshopping istället. Råkade klicka hem lite kläder från H&M som kommer i början av augusti..


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hahaha, stackars Tove! ;D

Så har min dator också gjort, det är när den ändrar språk från Svenska till Engelska (brukar det vara) så det brukar gå att ändra ;P



SV: Jaså, okej! Brukar inte heller rida med, fast Zebs ägare vill att jag rider med (hehe) så jag gör det när hon är hemma eller när jag tränar för henne ;)

2011-07-27 @ 00:03:09
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Tuva

Råkade klicka hem lite kläder, hahah XD



SV: YAY ;P



Tyvärr hade jag just tänkt lägga mig, även fast jag redan är för sent ute. Nu blir det nämligen så att jag kastar mobilen i golvet när den ringer halv tio som den ska, sen somnar jag om och vaknar tolv. Hoppsan? ._. ;P

2011-07-27 @ 00:25:11
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0