Dagens ridpass

Dressyr i ridhuset.
Värmde upp som vanligt - Skritt 10-15 minuter, trav och galopp på spåret och på stora volter i en något lägre form.
När jag började jobba henne sen tränade jag på 10 m volter på medellinjen. Hon vill gärna sticka iväg med bakdelen åt något håll för hon tror att vi ska göra en sluta när vi vänder upp, hehe. Gjorde även öppnor, slutor på långsidan m.m.
I galoppen jobbade jag henne i ett högre tempo hela tiden. Hon måste bli mycket starkare där!
Efteråt var hon lite lagom trött kan jag säga ;) Hon fick ett litet bad och sen var hon nöjd och glad igen.

Min dator och min mobil vill inte samarbeta, därför inga nya bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0