Frågor.

känner du Emma Edgren?
- ja det gör jag, vi går i samma klass och hon är min bästa vän :)

är summer seg?
- nej, det skulle jag inte vilja påstå att hon är. hehe. just nu är hon mer vild än tam ;) 

ger du summer morötter?
- ja :)

har du kille?
- hehe nej

har du vänner?
- ja, jag har så många som jag behöver.. :P

dricker du alkohol?

- sometimes ;)

vilken är den bästa hästen i b c respektive kategori d? som du vet, asså som dina kompisar har osv ingen som du inte känner :o!
- oj! b-ponny vill jag såklart ha Hannas lilla Tango :D c-ponny är lite värre, men ingen är bättre än Summer ;) d-ponny var lättare! om jag hoppade skulle jag vilja ha Emmas Love You, men eftersom att jag faktist rider dressyr så skulle jag helst vilja ha Emelines supersnygga ponny Fabulous!  

tycker du om skolan?
- det beror på, men jag tycker faktist det har varit helt okej nu andra året :)

hur gammal e summer?
- hon blir 11 i år. hon börjar ju nästan bli gammal nu ;o

hur gammal är du?
- 17, men fyller 18 i mars. hurra!

tävlar du ofta?
- det är väldigt olika. under vissa månader kanske jag är ute varje helg, medans det ibland kan gå 2-3 månader utan att man åker iväg på någon tävling.

vad har du för transport?
- en Dalavagnen, vet inte vilken modell det är.

vilket djur skulle du helst vilja vara?
- katt tror jag. grymt skönt att bara få ligga inne och gå ut när man vill ;)

Heter du tove?
- ja? xD

heter din mami Anja?
- yes!

har du en pappa :o?
- jodå :)

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

sv: Hmm :( Jag har ont i huvudet varje dag, tack vare min cpiga skola :@@@@

2011-01-10 @ 20:00:26
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0