Hiss & Diss!

måste hissa de nya skvallerbloggarna, framför allt Topriders! uppdateringen är jättebra, och jag tycker att allt "skvaller" håller måttet för vad som är intressant och inte. det är roligt att hon även skriver och tipsar om lite mindra bloggar!
super! :D


en fet jäkla diss till den här bloggen - NHexperten. jag är lite snäll mot stackarn nu och bjuder på en länk :)
det hon skriver visar bara hur okunnig hon är, och att vi tävlingsryttare är djurplågare, har mammor som fixar allt m.m. mmh... ja så är det ju verkligen. inte.
gå in och läs vad hon skriver om ni vill skratta lite :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Haha okej ;D Skicka bilder och det dära till min mail :) Du har ju en lista ngnstans på min blogg ;)<3

2011-01-31 @ 16:43:08
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Okejokej :D Kollar det ikväll ngn gång, måste till stallet, ätaoch göra läxor först :D

2011-01-31 @ 18:00:38
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0