Gårdagens ridpass.

började med unghästen, som jag fortfarande inte fått något riktigt namn på? haha
hon var snäll, men nu har hon börjat bocka mer och är lite småtjurig när man trycker med skänkeln.

Summer red jag dressyr på i ridhuset. när jag travade i början var hon spänd och drog iväg ett par gånger och bockade. så gjorde hon även i galoppen i början. fick henne att sluta tillslut. varje gång jag kände att hon var på väg att sticka för mig gjorde jag avbrott till trav eller skritt. efter en liten stund slutade hon med det, och började arbete lite i stället. då var hon fin, men lite stel och så i högersidan. hon blev mjukare där mot slutet :)


Kommentarer
Postat av: amelie

sv: haha okej :D

en cheval Liberté kan lägga upp en bild:)

2011-01-25 @ 19:09:24
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0