Dagens ridpass.

såå, nu har jag fått i mig mat i form av soppa och varma mackor. inte helt fel! men blir lite arg när dom inte lämnar tillräckligt med soppa till mig.. morr! nu ligger jag i sängen och ser på lets dance. kul att det gick så bra för Helena :D

jag red bara Summer ikväll. Maria hade redan gjort unghästan tidigare idag, men jag ska rida henne i morgon :)

Summer skötte sig idag och var riktigt fin vissa stunder! hon var stissig i början och gjorde några ryck och trippade fram de första 5-10 minutrarna, men sen slappnade hon av och kom till arbete.
gjorde bara lite skänkelvikning på långsidorna och lite på volten. Maria hade lektioner hela kvällen, så fick anpassa mig efter det. det blev alltså mest ridning på volten och runt fyrkanten. men funkar ju det också ibland! :)
vi var ganska många i ridhuset mot slutet, och det kom in fler och fler. då trodde jag Summer skulle bli lite stimmig igen, men hon höll sig lugn. vi var som flest när jag skulle skritta av, och då var hon ju lite trött så :)


bild från DM, 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0