Utvärdering

kör en liten utvärdering ikväll på mina ridbyxor från Mountain Horse.

kvalitéen på tyget är riktigt bra, och drar inte år sig massa smuts. något som är ännu bättre är att de är högre bak än fram, vilket gör att man slipper gå och dra upp dom hela tiden, samtidigt som man slipper de där superhöga ridbyxorna.
storlekarna är bra och stämmer överrens med storlekar på andra kläder.
att de är helskodda är så klart ett plus.
de har inte tappat någon färg än i tvätten!
de är inte så fasligt dyra heller, 999 kr.

men det finns inte bara bra saker att säga om dessa. jag har tvättat mina 3-4 gånger, och skoningen börjar redan bli nobbrig och börjat "fälla".

som ni ser överväger de positiva sakerna, så jag är nöjd med dem och kan rekommendera dem till andra :)

Kommentarer
Postat av: viccy

jag gillar dessa skarpt :D röda ridbyxor är sjukt snyggt, vad bra att du gillade dem :)

2011-02-02 @ 20:52:56
URL: http://viccystraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0