Svar

Var det någon speciell anledning till att hon fick massage?

nej det var det inte egentligen :) det kom en tjej till stallet som ska bli massör och behöver praktisera på "riktiga" hästar. eftersom Marias egna inte är igång så fick hon mer än gärna massera Summer! hon kanske kommer igen, och då ska jag försöka vara med :)
Summer hade inga större fel eller vad man ska säga. hon hade endast lite träningsvärk i bakdelen. skönt! så i dag fick hon bara gå lite och i morgon blir det bara lite lösgörande arbete.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Ahaaaa! :D



Sv: OH vad jag och mina dumma frågor känner oss uppskattade nu! ^^



Ligger typ och halvsover i sängen, hehe. Borde egentligen sova men det ORKAR jag inte!

2011-02-19 @ 23:27:52
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Tuva

Sv: I vilket fall som helst känner vi oss uppskattade, haha!



Måste lägga mig nu! Så om du inte varit smartare än mig (vilket du är ändå men...) och somnat tidigare så säger jag GONATT! :D

2011-02-20 @ 01:19:59
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0