Hej!

sitter hemma och tar det lite lugnt för tillfället. jag var duktig idag och gick upp innan 9 och eldade och började packa lite. jag har även gått ner till Ica och handlat. nu ska jag snart ta tag i det där med matlagningen, och sedan packa det sista. 

Summer vilar de dagarna jag är borta. det är ingen som vill rida henne, hehe. förstår inte riktigt varför.. Frida tar i alla fall hand om henne torsdag-lördag, och mamma tar henne på söndag. bra. lilla skruttan, saknar henne redan. men när jag kommer hem får hon nog lite nya saker. då blir hon glad!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Vilken härlig bild, cool häst!

2011-03-05 @ 17:18:31
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0