Flash Gordon

som jag sa igår på den seriösa videon så vilade Summer igår, och det fick hon göra även idag! hade kunnat åka ut ikväll, men skippar det och är hemma med lilla valpen istället. han är grymt söt! sov i mitt knä från Växjö och hem.
och jag är lite avundssjuk på er som bor i Skåne! ni har ju nästan ingan snö alls längre! fick riktiga vårkänslor när man kom ner och fick se barmark och härlig sol!

kvällen blir lugn. det ska ses på Melodifestivalen, såklart, och gullas med Flash. Flash Gordon.

det kommer en bild senare när min telefon vill samarbeta igen.


Kommentarer
Postat av: amelie

snygg hedaer!

vill se bilder på valpen:D



sv: haha :D

2011-02-05 @ 20:11:26
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0