Ensam tjej

ååh, jag behöver sällskap! haha
det är riktigt segt att vara själv hemma. tycker inte det är så jobbigt med maten och sånt, utan det är mest bara tråkigt.
det är liksom bara jag och katterna här. kul. förövrigt har båda två fått rycket nu och spriner runt som jag vet inte vad.. suck.
det finns dock en sak som är bra med att vara ensam, och det är att jag kan ha fest med mig själv, haha. lyssna på hur hög musik jag vill!
men åker till emma på torsdag så då slipper jag ensamheten.

Summer gick helt okej idag. lite för mycket i handen bara + att hon var stissig. jaja.
nu ska jag återgå till mitt party. hej.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Nawww, stackare ;P <3



Mina katter har också sånt dampryck nu... O.O Fast de typ jagar varann istället, och skriker skithögt (a)

2011-02-22 @ 23:49:34
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Tuva

PS: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DU FÅR JU INTE SÄLJA HENNE!!! D''':

2011-02-23 @ 00:01:51
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0