Detta ska inhandlas i Göteborg!

Nu är det verkligen inte långt kvar till Göteborg! Åker dit på fredag morgon, och hem på Söndag kväll. Om två veckor alltså.
Och det här är vad Summer vill ha:


Ett swarovski pannband, ett svart! Jag tycker de vita är snygga också, men tror det försvinner lite på Summer eftersom hon har så mycket vitt i huvudet.



Nya benlindor och schabrak! Viktigt viktigt.

Och ja, det var ungefär det. Sen blir det säkert en hel massa annat inhandlat också, men det är det här som är prio 1 för tillfället. En nya grimma att ha i hagen behöver hon också. Och nytt fårskinnsludd till lädergrimman. Ja ni ser ju. Jag kommer bara på mer och mer som jag behöver. Varför är det alltid så?

Jag ska även kika på lite nytt från Schockemöhle. Tycker de har mycket snyggt nu!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Bra du :D Du har ju redan lyckats få det bättre ;D<3

2011-02-11 @ 08:56:23
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0