Dagens ridpass

fick vara så där effektiv idag som jag är riktigt dålig på!
mockade först mos Melody och fixade hennes mat. sen ut med Summer på gången och mocka inne hos henne. det såg ut som Jerusalems förstörelse där inne.. borstade henne och satte på benskydden. slängde på henne ett täcke och så fick hon gå in i boxen igen. fram med unghästen och hjälpa Maria med henne. det gick riktigt bra idag :D
ut med Summer igen och på med sadel och träns. trots att jag försökte vara snabb idag så lyckades jag inte så bra.. hann bara rida Summer 20 minuter eller nått. men den stunden jag red var hon ganska fin faktis! lite spänd och stel i höger, men det var ändå bättre idag än vad det har varit, så det k'ndes bra!

nu ska jag plugga in det sista till provet i ridlära som vi har i morgon. Gonatt!

förresten! visst har Josefine gjort ett bra jobb med bloggen?! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad najs att ni har gjort om din blogg! Jättefin header! =)

2011-02-04 @ 15:01:10
URL: http://sannasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0