Snart sängdags

Det är första helgen på jag vet inte hur länge som jag bara är hemma. Ingen fest eller något denna helg för min del, vilket känns både bra och mindre bra.. hehe.
Men det är lika bra att jag håller mig hemma. Jag ska upp ganska tidigt i morgon och fodra hästarna. Har nämligen stalljouren tillsammans med Kajsa.

Fodring klockan 7, utsläpp klockan 9, lunchfodring någon gång mellan 12 och 13, insläpp runt klockan 4 (beror på vädret) och sedan kvällsfodring klockan 8.
Vi ska även på julbord i morgon, men allt ska nog hinnas med :)


Måste erkänna att jag blir gaaanska partysugen när jag läser på Facebook att alla ska till Metro ikväll.. 18-årsgräns och fri entré. Jaja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0