Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp.
Åkte till mormor direkt efter att jag gått upp. Ställde fram lite tomtar och pyntade granen, handlade, åt och fikade massor. Trevligt!
Åkte till stallet nästan direkt när vi kommit hem. Red Summer lite först och sedan Sandrina.
och nu ikväll har jag gjort lite julgodis.
Morgondagen kommer vara lika händelserik, om inte ännu mer. Det är ju för 17 julafton om två dagar! Galet.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Eric Saade och skriva ihop ett litet inlägg om ridpasset.


Bild hemifrån för ett par somrar sedan. Vill ha det lika fint nu!

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg & bilder!

2011-12-22 @ 22:48:59
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0