Dagens ridpass

Summer var riktigt fin idag, om man jämför med hur hon va för 2 veckor sedan. Haha!
De senaste ridpassen har jag jobbat henne mer och krävt mer arbete av henne, och det börjar märkas nu. Det är fortfarande väldigt korta ridpass, och hon blir inte direkt ansträngd.
Idag fortsatte jag med mycket övergångar. Jobbade henne även lite mer i galoppen, och det gick bra men hon vill så gärna bara springa fort. Suck.. Och där fungerar inte förhållningarna riktigt som dom ska än ;)
Men hon skötte sig bra idag! Inga idiotryck eller liknande.


Bästa laget! Åh, jag vill tävla ponny ett år till..

Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Åh jag med! På ett år skulle vi kunna få lite mer resultat och kvala om oss till eliten, förmodligen vinna div.1 och sen hamna i mitten av eliten ;) <3

2011-12-19 @ 19:51:06
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0