2012

I morgon är det ett nytt år, och jag ska försöka göra det minst lika bra som 2011.
Det kommer hända massor det kommande året - Bal och student, Summer ska säljas, förhoppningsvis åka till USA, och jag förväntas klara av att stå på egna ben. Det innebär många förändringar, men det ska säkert gå bra. Det gäller bara att jag tar tag i saker och ting.

Som sagt så ska Summer säljas. Hon har dock varit till salu väldigt länge under det är året, men nu måste jag gå in mer för försäljningen tråkigt nog. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska köpa en storhäst eller inte. Velar fram och tillbaka hela tiden. Men just nu känns det som om det kommer bli så. Vill hitta en fin unghäst med kapacitet för det lite högre klasserna i dressyr. Och det är inte så svårt nu när det finns massor av fina hästar till salu, ganska billigt dessutom.

Mina planer efter studenten är att jobba någonstan under sommaren, kanske Sveaskog igen eller något annat. Sedan åker jag förhoppningsvis till USA i 3 månader och jobbar med hästar. Vad jag hittar på när jag kommer hem, om jag kommer iväg vill säga, vet jag faktiskt inte. Förhoppningsvis jobba någonstans här i närheten, så jag kan ha kvar min häst hos Maria om jag har någon vid den tidpunkten.

Det ska bli ett riktigt spännande år, och jag har ingen aning om hur det kommer sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0