2 december

Nu har det dock gått över till den 3 december, hehe.

Jag har tillbringat större delen av min dag i en buss till och från Stockholm. Sov och lyssnade på musik nästan hela tiden. Var inne på SACO-mässan i ca tre timmar, och jag känner att jag fick ut en hel del av det! Plockade på mig massor av kataloger och annan information. Och nu vill jag göra allt möjligt, haha!

Vi var tillbaka i Målilla innan 19.00 och då åkte jag bara hem lite snabbt och bytte om innan jag for vidare till stallet. Summer vilade idag. Jag mockade och körde in spån bara + en liten snabb rengöring av ponnyn som hade badat i lera idag..

Resten av kvällen har jag kollat på film med C-O typ, och nu ska jag snart sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0