12 december

Måndag igen, och sista hela skolveckan innan vi får jullov. Underbart!
Jag har haft en kort skoldag som vanligt på måndagar, och när jag kom hem satte jag mig med lite skolarbete. Jag börjar äntligen se slutet nu på alla uppgifter som ska lämnas in innan lovet.

Hade jag haft bil så så hade jag åkt ut till stallet och försökt skritta ut en snabbis innan det blir helt mört ute. Men tyvärr måste jag vänta till klockan fem eller något innan jag kan åka dit. Summer får gå lite lätt i ridhuset istället, eller om hon får vila helt.
Efter jul ska hon i alla fall sättas igång på riktigt. Har skjutit fram ingångsättningen lite. Vill ju såklart passa på att rida så mycket som möjligt när jag är ledig och verkligen har tid.

Liten planering för den här veckan:

Ångrade mig! Märkte att alla dagar kommer se i stort sett likadana ut..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0