Dagens ridpass

Red ut idag. Summer var ganska jobbig faktiskt, måste jag säga x) Ena stunden var hon star och springig, och andra stunden gick hon knappt fram utan slängde sig fram och tillbaka för att hon blev rädd för småfåglar -.- Haha
Men hon är söt iaf.

I morgon åker jag och rider och det innan skolan. Vi börjar ganska sent så jag hinner det :)
Efter skolan åker jag hem lite snabbt och lämnar bilen typ, för att sedan ta en buss tillbaka upp till Hultan. Möta Emeline vid stationen och åka tåg till Mariannelund. Emma är föhoppningsvis med på allt detta också ;)
På lördag är det Jönköping och Charlies som gäller, och på eftermiddagen/tidig kväll ska jag visa Summer innan vi drar iväg på fest. Jaja, det blir stressigt men det fixar sig!

Därför kommer det bli väldigt dålig uppdatering här. Bara så ni vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0