Påsklov!

igår fick vi påsklov här, och det fick firas med Tove Styrke på Metropol! hade en grym kväll tack vare mina finfina vänner <3 nu är det bara att ladda om inför valborg ;)

jag måste erkänna att jag känner mig ganska duktig och ambitiös just nu. jag kom inte i säng förens halv 5 i natt, och vid halv 9 idag på morgonen gick jag upp och läste ut min svenskabok som jag ska börja skriva om nu. duktigt ju?

jaja. i eftermiddag är det stallet som gäller. min ponny ska ridas + en unghäst som Maria har på inridning. riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: malva

kika gärna in på min nya blogg; www.malvahansson.bloggplatsen.se

:)

-jättefin blogg du har btw!

2011-04-22 @ 14:27:28
URL: http://malvahansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0