Känner mig lite duktig, faktist.

känenr mig riktigt duktig nu. ridit 2 unghästar. det gick bra med båda. de har kommit lite längre i sin utbildnin båda två, så men kan liksom ställa igenom dom och jobba dom lite lätt. riktigt roligt!
red Summer sen. vi skrittade en ganska lång runda. myspys. mötte två älgar gjorde vi också!
sist red jag Hopson. galopperade runt Tveta, typ. himla härlig häst de där.

har varit i stallet från klockan 10 till 5 ungefär så nu är jag lite lagom trött. ska ge mig ut på min dagliga promenad strax, sen ska jag bara sega mig hela kvällen.
i morgon ska jag upp skapligt tidigt. hjälpa mormor med att bära in ved, sen till traffikskolan och göra lite teori och efter det ska jag på arbetsintervju och sist ska jag till stallet. fullt upp med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0