I brist på annat..

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Hultsfredbygdens Ridklubb
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Alla hästar jag har fått chansen att rida, och alla tränare genom åren.
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Jag har lärt mig mest under tiden med Summer. Vi har lärt oss tillsammans!
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 2003-2004
5. Vilken häst har du mest placeringar med?:  Calippo eller Summer. Jag tror det börjar bli ganska jämnt nu.

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Melody eller någon av Marias hästar.
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Summer
3. Vad är det svåraste program du ridit?: Lätt A:P1
4. Vad tävlar du för klasser?: Vanligtvis Lätt A:2 och uppåt
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Vinst med laget i division 1

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Summer, 110 cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Summer och Calippo, 90-100 cm
3. Vad tävlar du för klasser?: -
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: -
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Högsby var bra, och jag gillade Gamleby också. Fast där har jag bara varit en gång, haha.

Häst: 
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Beauty
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Oj, ingen aning!
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Levita
4. Vem är den största hästen du ridit?: Oscar eller Dolores. Vet inte riktigt vem av dom som är störst.
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Gjorde det utan häst
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Calippo
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Någon ridskoleponny, annars Calippo.
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Calippo
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Summer
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Summer och Calippo

Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr -
Hoppning
Utomhus tävling -
Inomhus tävling 
Satsa för seger - Fis rida 
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar -
Chaps
Spilta - Box
Spån -
Halm
Räcke - Oxer 
Kompisar i hagen -
Ensam  (om det är snälla kompisar!)


Gammal bild från min hoppkarriär som inte gick som den skulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0