dagens ridpass

hej på er!

kom hem från stallet för ett par timmar sen. har kollat på Idol och provat mina nya kläder som jag beställt från H&M som kom idag. det är alltid lika roligt! sitter just nu och kollar på nån film, verkar vara helt okej. jag är verkligen inte speciellt kräsen när det kommer till filmer. gillar i stort sett alla, haha.

tränade för Maria ikväll med Summer! det gick riktigt bra. red mycket över bommar i början i både trav och galopp. Summer har blvit mycket starkare, så nu rusar hon inte bara över bommarna, utan lyfter ordentligt på benen och vilar på varje steg.  
tränade öppna/sluta i trav och galopp. i trav är det inga problem, där gör hon dom hur bra som helst. i galoppen däremot finns det mycket att jobba på, i alla fall slutorna.
hann med lite annat också - övergångar, bakdelsvändningar, enkla byten.

morgondagen blir lite stressig. ska först till Vetlanda och handla lite. jag måste köpa nya jeans, och kolla efter en ny jacka. kanske blir en liten tur in på Charlies också om min mor är på bra humör, skulle vilja ha en väst från Kingsland.
sen stallet och rida Summer, mocka åt Melody och Blacky + kanske rida båda två.
på kvällen är det SM Speedway! det hade varit roligt att gå och kolla på juniorerna ikväll, men men. får nöja mig med att få se morgondagens tävling.

okej, det här blev visst ett ganska långt inlägg. jag är på riktigt skrivarhumör känner jag! så det är nog bäst att jag slutar nu innan jag skriver saker som jag borde hålla för mig själv ;)
god natt!

(ignorera eventuella stavfel - orkar inte läsa igenom allt!)

Kommentarer
Postat av: emma

yeey :D bra att du köper jeans :D love :D KUl att de gick bra på träningen :D

2010-09-18 @ 11:13:19
URL: http://emmaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0