skön måndag.

är redan hemma :) jag slutar tidigt på måndagar, och det är alltid lika skönt! ska försöka skriva färdigt min spanskauppgift nu hade jag tänkt, men det går trögt. måste vara klar med den tills i morgon också, så jag känner mig lite stressad.
annars är den här veckan ganska lugn, både när det gäller skola och häst. har inte bestämt någon träningstid för den här veckan, för Summer ska vaccineras någon dag, och vet inte rikigt när der blir. antingen kommer veterinären ut när hon ändå ska åt dom här hållen, eller så får Summer åka med Maria upp till veterinärstationen. får se hur det blir :)
ska ju tävla i helgen också, KM i dressyr. har endå inget annat, så kan lika gärna vara med. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0