jag klarade mig utan IG den här gången :D

vi fick sluta tidigare idag, så jag kunde åka hem med halv fyra bussen :) skönt!
vi fick reda på resultaten från matteproven vi gjorde förra veckan. jag var helt säker på att jag skulle på IG, för det gick verkligen inte bra! men nej, jag hade turen på min sida den här gången - ½ poäng över G-gränsen :D haha, känns bra!

jag hämtade aldrig mina boots igår, så jag får passa på att göra det idag. jag är verkligen nyfiken på hur de se ut i verkligheten, och om de sitter bra på Summer. det hoppas jag, för jag gillar dom verkligen :D


det är så roligt att de finns i så många häftiga färger! det skulle vara fränt med de limegröna eller lila om man hade något att matcha med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0