jag håller på att bli sjuk, igen.

usch, jag känner att jag håller på att bli sjuk igen. näsan rinner och jag känner mig allmänt trött bara. hoppas det går över, för kag har inte tid med det här!

var ute i stallet förut och fixade med Summer. jag red henne en liten stund i ridhuset också. jag känner att både hon och jag behöver vila oss lite..
jag hade ju från början tänkt rida ut, men kom på att Summer inte har några broddhål i framskorna, haha. vädret var inte allt för roligt heller, snöstorm, så det var lika bra att stanna inne.

när jag kom hem därifrån åt jag och sen satte jag på datorn och kollade på svt's sändningar från Globen ifrån gårdagen, och jag håller fortfarande på att kolla :) såg hoppningen tidigare idag, men dressyren missade jag tyvärr.

ska fortsätta kolla nu, ha de bra :)

bild från gårdagen, jag och emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0