dagens ridpass

Summer var lite vild och galen idag, haha! det gick över efter ett tag som tur var, annars hade det blivit ett jobbigt ridpass..
Summer skötte sig bra annars! red henne i en ganska låg form. tränade lite öppna och förvänd galopp. den har blivit mycket bättre nu åt båda hållen. ett tag ville hon hela tiden skjuta in rumpan och springa på tvären när man red förvänd galopp åt höger.
jag red inte så hårt, eftersom hon gick på banan med Kajsa igår. i morgon är tanken att jag ska rida ut. man får passa på när man kan rida i dagsljus!

nu ska jag ha lite fredagsmys framför Idol, hörs i morgon :) kram


Kommentarer
Postat av: Fredrika Wallström

sv: Nej jag har inte det! Finns det på spotify?

2010-11-06 @ 00:19:03
URL: http://blubbiiz.blogg.se/
Postat av: olivia karelius

sv: Okej! :)

Just nu så har jag en unghäst och nästa år ska vi börja tävla lite och se om vi kan ta oss upp till La:1. I framtiden är målet med henne att kvala nationellt och kanske kunna ställa upp i Sm. :)

2010-11-06 @ 10:04:10
URL: http://equestrianworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0