Dagens ridpass

jag dressyrade lite med Summer i ridhuset idag. i början var hon inte alltför rolig.. väldigt hård och tråkig i högersidan. jag red mycket skänkelvikning, sluta på volten, flyttade henne överdrivet mycket åt sidan i skritt och red förvänd galopp med ställning inåt. efter det släppte det lite, och hon slappnade av mer. då var hon fin lilla Sumsum :)
i morgon och på lördag får hon vila om jag inte hittar någon annan som vill rida henne. på söndag blir det en tur ut, och nästa vecka börjar hennes vintervila! då ska hon bara få ta de lugnt och skrittas då och då. hon ska få vila 3 veckor ungefär, så sätter igång henne efter jul är det tänkt :) jag tror både Summer och jag behöver det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0