ny vecka

rubriker är något som är väldigt svårt. det känns som om man alltid skriver samma sak, hehe.
men som sagt, ny vecka. det händer inget speciellt. ska boka in ny träningstid för Maria och träna lite själv så klart. ska försöka hinna med att rida ut lite mer också. det har blivit väldigt mycket ridhus dom senaste veckorna, och jag känner att Summer börjar bli trött på det. jag skrittade ju ut igår, och det tyckte både hon och jag var väldigt skönt!

idag får hon vila i alla fall, så långt har jag kommit med min planering :P  ska vänta på att mamma kommer hem, sen åker vi ut till stallet. vi flyttar nog hem henne snart, till påsk i alla fall hoppas jag. Emma och Matilda flyttar sina ponnys i helgen, lite avis är jag ;)

nej, nu ska jag göra något vettigt. ta in hunden till exempel. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0