Hemma...

kom hem från stallet för en liten stund sen. red i ridhuset, och tro det eller ej - jag var ensam! ingen annan som red samtidigt som mig. ganska skönt faktist ;) Summer var ganska stark i galoppen, så det blev mycket halter och övergångar. på slutet blev hon lite lättare och började arbeta som hon skulle. det var länge sen jag tränade ordentligt på egen hand. blir ju inte samma sak när man inte har tillgång till ridbana.
putsade lite på mina stövlar när jag kom hem. väldigt nödvändigt! jag måste skärpa mig när det gäller det där, samma sak med mitt träns, fy!

nu ska jag springa in i duschen, äta något, och sen kolla lite på TV. i morgon är det skola igen, så ska försöka somna lite skapligt. vi får väl se hur det går nu när man han lyckats vända på dygnet. det är i alla fall bara 6 veckor kvar till sportlovet :)

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0